Kreds København inviterer til en hyggelig dag på Bakken

Vi gentager vores succes med en til til Bakken. Kredsen vil derfor gerne invitere medlemmer og deres familie til at tage med på en hyggelig tur til Dyrehavsbakken i Klampenborg.

Her kan du slippe dit indre barn løs, og give den gas i de mange forskellige forlystelser, eller blot gå rundt og nyde stemningen og hygge med andre fra foreningen.

Tid og sted: Vi mødes ved indgangen kl. 11, her vil vi dele turpas ud, og herefter er der fri leg på Bakken.

Der er bestilt bord på restaurant ILÆ kl. 14, hvor vi vil få serveret en burger samt drikkelse.

Pris: Turpas normalpris 299 kr. DIN pris for turpas er 100 kr.

Derudover koster det 150 kr. for voksne og 100 kr. for børn under 12 år (forplejning på ILÆ).

Sidste tilmeldingsfrist er den 27. juli 2023.

Har du spørgsmål til turen, kan du kontakte Andreas Pilkær Rasmussen på mail

Alle medlemmer er velkomne