Mød andre i Epilepsiforeningens netværk

Epilepsi er ikke noget, man skal være alene med – hverken for den, der har epileps eller de, der er pårørende. Hos Epilepsifoeningen er der mange muligheder for at møde andre, man kan udveksle erfaringer med. Både her på hjemmesiden i Samtaleforum, på Facebook og ikke mindst gennem netværk og arrangemetner i vores lokale kredse.

Her kan du møde andre pårørende og andre med epilepsi

Samtaleforum

På hjemmesidens Samtaleforum kan du udveksle erfaringer med andre pårørende og andre mennesker med epilepsi.

Lokale netværk

I flere af Epilepsiforeningens lokalkredse er der netværk, hvor man mødes over en kop kaffe eller et par bowlingkugler.

Arrangementer

Epilepsiforeningen og foreningens lokale kredse laver arrangementer, kurser, weekendture, events og sommerlejre.

På Facebook finde du både Epilepsiforeningen, vores kredse og en lang række grupper med digitale fælleskaber.

Bliv frivillig

I fællesskab med andre kan du gøre en forskel for mennesker med epilepsi. F.eks i den lokale kreds eller som handicappolitisk repræsentant.

Lokalkredse

Epilepsiforeningen har 10 lokalkredse, der bl.a. laver sociale arrangementer og netværk. Mød dem her.

Tilbud til nye og nuværende medlemmer

FÅ EN GRATIS DOSERINGSÆSKE

Bliv medlem af Epilepsiforeningen og få en gratis doseringsæske sammen med medlemskabet (værdi 99 kr.). Er du medlem, kan du bestille en gratis doseringsæske.

FÅ DIN ÆSKE