13.02.2024

Victor er Epilepsiforeningens nye mand på kommunikationsposten

Victor Bebe Larsen er Epilepsiforeningens nye kommunikationsmedarbejder. Han glæder sig til at møde foreningens medlemmer og fortælle om de ting, som rører deres hverdag.

Victor Bebe Larsen er ny mand hos Epilepsiforeningen. Foto: Per Olesen

Mandag den 12. februar trådte et nyt ansigt ind ad døren på Epilepsiforeningens hovedkontor. Det nye ansigt er 27årige Victor Bebe Larsen, som fremover skal tage sig af foreningens kommunikation.

Victor blev færdiguddannet journalist på SDU i 2022. Han har blandt andet spredt sine kommunikationsfaglige vinger ud som skrivende journalist på Fyens Stiftstidende og senest som kommunikationskonsulent ved Faaborg-Midtfyn Kommune.

Glæder sig

Han ser meget frem til at blive klogere på epilepsi og fortælle om de gode historier fra foreningen og dets medlemmer:

”Jeg glæder mig til at komme i gang med opgaverne og til at lære både foreningen og dets medlemmer bedre at kende. Jeg kan virkelig mærke, at her er en masse ildsjæle, og jeg er spændt på at fortælle om dem og det, som rører deres hverdag.”

Victor bor i fødebyen Odense sammen med kæresten Stine. De to mødtes under journaliststudierne, og skal efter at have dannet par i knap fem år giftes til sommer. I fritiden spiller han håndbold i Nr. Lyndelse. Derudover elsker han at kaste sig ud i lange brætspilsaftener med vennerne eller hive den akustiske guitar frem og spille på den.

Kilde:

Epilepsiforeningen