26. marts lyser Storebæltsbroen lilla, når de markerer Purple Day sammen med Epilepsiforeningen.
13.02.2024
Han glæder sig til at møde foreningens medlemmer og fortælle om de ting, som rører deres hverdag.
12.02.2024
Jakob Junker Jeppesen får årets epilepsipris for sit arbejde med appen MyEpi
På vegne af Epilepsiforeningen skal to veninder fra DR-serien Slædepatruljen deltage i Arctic Circle Race,
18.12.2023
Eleverne på Brøderup Efterskole har valgt at donere en del af overskuddet fra årets julestue til Epilepsiforenin-gen
11.12.2023
Her kan du få overblik over alle generalforsamlingerne i Epilepsiforeningens lokalkredse
I Altinget kritiserer Epilepsiformand den manglende sundhedsfaglige viden på mange bosteder.
Landsformanden Lone Nørager Kristensen kommenterer på TV 2´s Operation X i et debatindlæg i regionale aviser.
Alle med interesse for epilepsiområdet kan indstille. Og seneste indstilling skal være sendt ind den 25. januar 2024.