24.03.2015

Vil du have besøg?

Vidste du at Dansk Epilepsiforenings sygeplejerske tilbyder gratis besøg til fagpersoner på landets sygehusafdelinger og ambulatorier som behandler epilepsi hos børn og voksne?
Ved et sygehusbesøg får du/ I

• Opdateret viden om hvad findes af  informationsmaterialer på området, samt hvad der er undervejs.
  • Opdateret viden om foreningens aktuelle aktiviteter landet rundt; både faglige og sociale.
  • Mulighed for drøftelse om aktuelle emner fra din praksis
  • Endeligt er vi altid åbne overfor feedback til foreningen, så vi sammen an gøre det endnu bedre for de som er berørt af epilepsi.

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne for et besøg i din afdeling eller ambulatorium, er du velkommen til at kontakte epilepsiforeningens
sygeplejerske Lotte Hillebrandt lotteh@epilepsiforeningen.dk (Kilde: Dansk Epilepsiforening)