20.04.2015

Åbent for tilmelding til lejr

Der er efterhånden bred enighed om at foråret er kommet til Danmark, og gør hvad det kan for at få solidt fodfæste. Men i Dansk Epilepsiforening er vi endnu længere henne. Vi er i sommerstemning og tænker på vores store sommerlejre.
Traditionen tro er der igen i år både en familiesommerlejr og en ungdomslejr, og der er åbnet for tilmelding til begge to.
Tilmelding til familiesommerlejen kan ske fra den 1. april på mail til Lone Nørager Kristensen på lone.noerager.email@private.dk.
Tilmelding til ungdomslejren kan ske via onlinebutikken Familiesommerlejren
Familiesommerlejren ligger fra den 11. til den 17. juli og afholdes på Skovgaarden ved Middelfart. Indkvartering sker på værelser eller i campingvogn, og man er meget velkommen til at tage din egen campingvogn med. Der vil være masser af både nye og traditionsrige aktiviteter, som f.eks. Kirstens populære hobbyrum, fodbold, musikværksted, hoppepude og meget, meget mere.
Prisen, der inkluderer al forplejning og indkvartering, er for deltagere under 18 år kr. 700 og over 18 år kr. 850. Børn under 3 år deltager gratis.
Læs bladet ”Epilepsi nr. 3, 2013” hvor der er interview med både en familie, der har oplevet familiesommerlejren og en af de frivillige, der står bag.
Ungdomssommerlejren
Ungdomssommerlejren ligger fra 19. til 24. juli på Skovgaarden i Middelfart.
Lejren er for unge mellem 18 og 35 år. Ugen kommer til at gå med sjov og spas, fester og farver, hygge og godt humør! Ugen består af forskellige aktiviteter, såsom fodbold og vandkamp, hygge i solen og fester eller bål om aftenen.
Det koster kr. 800 at deltage; man skal være selvhjulpen eller have egen hjælper med (hjælper koster også kr. 800).
Man kan tilmelde sig ungdomslejren via vores onlinebutik.
Man kan tilmelde sig familiesommerlejren på mail til lone.noerager.email@private.dk.
For at deltage i familiesommerlejren skal man have et husstandsmedlemskab i Dansk Epilepsiforening. For at deltage i ungdomslejren er det nok med et personligt medlemskab. Du kan blive medlem af foreningen hér og spare 25 kr. det første år.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)