10.09.2015

Deltag i medlemspanel

Dansk Epilepsiforenings politiske konsulent Thomas Holberg prøver at samle et frivilligt medlemspanel, der vil deltage i medlemsundersøgelser:
”En af mine opgaver som politisk konsulent er at arbejde for, at der kommer mere fokus på de problemstillinger og udfordringer, som mennesker med epilepsi har i det daglige. Det har jeg brug for hjælp fra vores medlemmerne,” fortæller han:
”Helt konkret så handler det om, at vi gerne vil bruge vores medlemmers erfaringer direkte i det politiske arbejde. Det vil vi gøre ved at gennemføre små undersøgelser. Ambitionen er, at vi kan sige noget mere præcist om, hvilke udfordringer som vores medlemmer har og i hvilket omfang.”

Hvad kræver det af dig?

Hvis du giver os din mailadresse, så vil vi fra tid til anden sende dig link til spørgeskema-undersøgelser om forskellige problemstillinger. Undersøgelserne vil bestå af få spørgsmål og ville kunne besvares i løbet af 5-10 minutter. Du vil ikke få tilsendt undersøgelser hele tiden– det vil maksimalt blive 2-3 stykker om året.

Hvis du vil være med

Hvis du vil deltage i panelet, skal du indtaste din mailadresse her Du vil blive bedt om at tage stilling til, hvorvidt du deltager på vegne af

• Dig selv
  • Dit barn
  • Eller som pårørende til en voksen og myndig person.

Anonyme oplysninger

I overensstemmelse med persondataloven gemmer vi ikke data, som kan føres tilbage til dig, ligesom de oplysninger, som du afgiver i senere undersøgelser, vil være 100% anonyme. Det er det generelle billede, som vi er interesseret i.
”Jeg håber meget, at du har lyst til at deltage. Det er vigtigt for vægten i vores politiske arbejde, at vi kan udtale på vegne af en stor del af vores medlemmer,” siger den politiske konsulent.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)