03.10.2012

Deltag i survey om frivillige

Deltag i Center for frivilligt socialt arbejdes undersøgelse og vær med til at give et billede af frivilligheden anno 2012.

Godt 2 millioner danskere har de seneste år engageret sig i en eller anden form for frivilligt arbejde. Det er alt lige fra at være frivillig i patientforeninger, træner i den lokale idrætsklub, hjælpe til på et værested for hjemløse, være frivillig til festivaler og koncerter, være bloddonor, hjælpe i en lektiecafe og meget andet.

Nu vil centeret gerne vide, hvordan det er at være frivillig i Danmark? Vi vil også gerne høre fra dig, hvis du ikke er frivillig – hvad mener du f.eks. der skal til for at du ville engagere dig?

De håber, at du vil klikke på nedenstående link til deres undersøgelse og bruge 5 minutter på at besvare en række spørgsmål, så vi alle kan blive klogere på, hvordan og hvorfor så mange hjælper hinanden gennem frivilligt arbejde.

Dine svar vil indgå i en rapport om den frivillige sociale indsats 2012, som Center for frivilligt socialt arbejde gennemfører for Social- og Integrationsministeriet.

Gå ind på Centeret hjemmeside og deltag i online-undersøgelsen. Det tager kun et fem minutter.