14.02.2018

Epilepsiforeningen kondolerer i forbindelse med H.K.H. Prins Henriks død

”Jeg drømmer om helt andre efterårsskyer,
der lyser som kærlighed, og som fornyer.”

Således afsluttes et af H.K.H. Prins Henriks digte i digtsamlingen ”Cantabile”, og vi lod ordene følge med ved afslutningen af H.K.H. Prins Henriks  protektion af Dansk Epilepsiforening. Ord som indeholdt både varme følelser og tanker om fornyelse.

Epilepsiforeningen sender hermed en dybfølt kondolence i forbindelse med H.K.H. Prins Henriks død, og en varm tak for alle årene H.K.H. var protektor for Dansk Epilepsiforening. H.K.H. blev oprindeligt udnævnt til protektor for foreningen tilbage i februar måned 1972, og bestred hvervet frem til overdragelsen til Epilepsiforeningens nuværende protektor H.K.H Prinsesse Marie i 2013.

Æret være H.K.H. Prins Henriks minde.

Lone Nørager Kristensen
Landsformand