Her kan du lytte til Epilepsi Podcasten

Epilepsi Podcasten går i dybden med epilepsi, og dem der lever med det. Vi har samlet en liste over de platforme, hvor du kan lytte til podcasten.

Foruden vores egen hjemmeside kan du også finde Epilepsi Podcasten på platforme som Spotify, Apple Podcasts og Castbox.

Af Victor Bebe Larsen

I Epilepsi Podcasten spytter vi løbende nye episoder ud, og i skrivende stund har vi udgivet 12 episoder af podcasten, som du kan lytte til, når du vil, hvor du vil.

Hvert episode varer mellem 30-40 minutter, og i podcasten tager vi kærligt hånd om forskellige epilepsiemner, og taler med de patienter og pårørende, der har epilepsi tæt inde på livet. Derudover snakker vi også med læger, fagfolk og andre eksperter, som både guider og giver gode råd.

I denne artikel har vi samlet en liste over de tjenester, hvor du kan lytte til vores podcast:

Her kan du lytte til Epilepsi Podcasten

Du kan desuden lytte til podcasten her på vores egen hjemmeside.

Kilde: Epilepsiforeningen