27.04.2015

ID-armbånd med SMS

Dansk Epilepsiforening har indgået et samarbejde med 2 BE FOUND, der sælger armbånd i 100 % silikone, der kan hjælpe andre til hjælpe dig, hvis du får et anfald. Armbåndet er også ideelt til nem, hurtig og sikker genforening, hvis fx et barn bliver væk fra sine forældre.
Systemet bag produktet bygger på identifikation og information ved hjælp af en simpel SMS.
Skulle uheldet være ude, sender personen, der kommer i kontakt med dig i forbindelse med et anfald eller finder et forsvundet barn, en SMS med den unikke kode til nummeret på armbåndet. Få sekunder senere modtager vedkommende et retursvar per SMS.
Armbåndet giver dig mulighed for at give rigtig og præcis information. Du bestemmer selv, hvilke informationer, modtageren skal have, og denne kan ændres efter eget behov via login på hjemmeside.
Dit retursvar kan indeholde tekst med personlig information, adresse, telefonnummer, video osv. Retursvaret kan ændres efter ønske og behov.
Dansk Epilepsiforening og 2BE FOUND har indgået samarbejde, og armbåndene kan i denne sammenhæng købes til en favorabel pris. Denne opnås ved at indtaste rabatkoden ”EPI” i vores webshop.
Ved hvert solgte sæt armbånd donerer 2BE FOUND 10 kr. til Dansk Epilepsiforening.
Grundpakken består af 1 sæt indeholdende 2 armbånd. Sættene er med en unik kode påtrykt. De fås i firestørrelser: Lille børnestørrelse, stor børnestørrelse, medium voksenstørrelse og stor voksenstørrelse. Armbåndet købes via 2 BE FOUNDs onlinebutik. (Kilde: 2 BE FOUND)