01.10.2015

Køb billet til indsamlingsshow

30 oktober kl. 18.30 åbner et privat initiativ dørene til Hotel Juelsminde Strand for velgørenhedsshowet ”En aften i en god sags tjeneste” m. Cecilie Hother. Det er et velgørenhedsarrangement til fordel for Dansk Epilepsiforening.
Billetter til aftenen kan fra i dag (1. oktober) købes på billetnet.dk. For 200 kr. for du en aften med bl.a. mad, musik, magi, spændende fortællinger, smukke kvinder og flotte præmier. Køb billet her Prisen inkluderer buffet og underholdning, hvor programmet foreløbig  byder på:
Aftenens vært Cecilie Hother fortæller om sin vej til TV og sejren i  ”Vild med dans”
Eileen Ford-fotomodellen, Vibeke Knudsen, der i slutningen af 70’erne og 80’erne stod model for nogle af verdens største fotografer, fortæller om livet som model og forskellene på USA og Danmark.
Tryllekunstneren Kristian Skovbo optræder med et show, der er fyldt med humor, energi og magi.
Der er hyggepianist under middagen.
Udlodning af flotte præmier som et weekendophold, en golfrunde med Anders Bircow og meget mere.
Initiativtager til indsamlingsarrangementet er den driftige Barrit-pige, Tina Bruun, der gik til Cecilie Hother med sin ide til et indsamlingsshow og tv-værten kom så med forslaget om, at overskudet skulle gå til Dansk Epilepsiforening. Det var Tina Bruun straks med på.
Tid og sted: 30. oktober, kl. 18.30. Hotel Juelsminde Strand, Vejlevej 3, 7130 Juelsminde
(Kilde: Dansk Epilepsiforening og arrangementets Facebook-begivenhed )