19.12.2014

Landskontoret har julelukket

Dansk Epilepsiforenings landskontor holder julelukket fra 20. december til og med 4. januar. Det betyder vi åbner for telefonerne igen mandag den 5. januar kl. 10.00.
I juledagene vil der dog fortsat være åbent i vores onlinebutik, epilepibutikken.dk, hvor man kan købe varer, melde sig ind og bestille pjecer. Men ordrene behandles ikke færdigt før den 5. januar.
Rådgivningstelefonerne åbner op igen tirsdag den 6. januar. Medlemmer af foreningen kan  fortsat maile spørgsmål til socialrådgiveren og sygeplejersken hele julen. Men de vil ikke blive besvaret før efter den 6. januar og vi beder derfor medlemmerne have lidt tålmodighed, da det kan tage noget tid at komme gennem  henvendelserne.
Vi ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)