31.03.2015

Løb for færre anfald

Vær med til at gøre epilepsi og Epilepsiforeningen synlig ved Eventyrløbet, Kristi Himmelfartsdag, 14. maj i Odense. Du kan løbe for Dansk Epilepsiforening ved at tilmelde dig løbet via os. På den måde kan du både spare mindst 30 kr. og få en løbetrøje med i prisen. Du kan tilmelde dig her. Tilmeldingsfristen er 5. april. Man kan løbe 10 km. eller 5 km. – og i sit helt eget tempo. Du kan også bare komme forbi vores telt på pladsen og få en hyggesluder med folk fra foreningen og de mange andre, der holder til der.
Hvis du tilmelder dig via os, kan du vælge, om du vil have en løbetrøje med vores logo og "for færre anfald"-slogan på, eller vil bruge en trøje med vores slogan, du har gemt fra tidligere løb. Hvis du selv har en "For færre anfald"-løbetrøje med, koster det kun 75 kr. Hvis man gerne vil have en løbetrøje med logo med i købet, koster det 125 kr. for voksne over 15 år at deltage, og 100 kr. for børn mellem 3 og 14 år.
Ved at tilmelde dig via os er det ikke blot hyggelige. Det er også billigere. Du sparer mindst 30 kr. Vi sørger vi for løbsgebyr og giver morgenmad ved foreningens telt på pladsen. Det er også ved teltet, at du får udleveret dit startnummer. Efter løbet serveres der pølser fra vores grill og en vand eller øl. Dagen rundes af med to koncerter på området, som er gratis ved fremvisning af løbsnummer. Først underholder Joey Moe der efter spiller Michael Learns to Rock.
Antallet af deltager på Epilepsiforeningens "hold" har været stigende år for år. Sidste år var vi næsten 100 deltagere fra Dansk Epilepsiforening. I år håber vi at blive endnu flere. Se fotoreportage fra epilepsiforeningens stadeplads i 2013 (Kilde: Dansk Epilepsiforening – tilmeld dig inden 5. april)