19.10.2015

MobilePay i epilepsibutikken

Dansk Epilepsiforenings webshop, epilepsibutikken.dk, har nu fået en ekstra betalingsmulighed: MobilePay. Det er i forvejen muligt at betale med betalingskort og bankoverførsel.
Butikkens design er responsivt, så man let kan se og bruge den på alle sine enheder – også sin smartphone. Det gør det oplagt, at man også skal kunne betale nemt, bekvemt og sikkert via sin smartphone med app’en MobilePay.
Epilepsibutikkens sortiment er bl.a. et meget stort udbud af gratis materialer, hvor man kun skal betale porte. Der ud over er der mulighed for at melde sig ind i foreningen med rabat eller give et støttebidrag på 200 kr.
Hvis man melder sig ind Dansk Epilepsiforening via webshoppen, så er der 25 kr. i rabat på indmeldelsen. Så fx koster et personligt medlemskab kun 275 kr. for det første år (normalpris 300 kr.) og et familiemedlemskab koster kun 375 kr. for det første år (normalpris 400 kr.). Du kan se alle former for medlemskab i butikken. Her er film der viser, hvordan betaling med MobilePay på nettet foregår. For at kunne bruge MobilePay som betalingsmetode i onlinebutikker, skal ens MobilePay og betalingskort være sat op til nethandel. Det gør man ved at gå ind i app’en menu under "Indstillinger" og aktivere "Aktiver til nethandel".
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)