20.10.2015

Turné med informationsmøder

Dansk Epilepsiforening afholder i oktober og november fem informationsmøder om epilepsi hos børn og voksne. Det foregår i Aabenraa, Esbjerg, Herning, Hillerød og Næstved. På informationsmøderne vil de mest alment tilgængelige behandlingstilbud mod epilepsi blive gennemgået og kommenteret:
• Medicin
• Kirurgi
• Diæt
• VNS
Oplægsholderne er nogle af landet førende behandlere, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål.

Tid, sted og oplægsholdere:

Herning den 27. oktober 18.30-21.30
VIA University College, Audi-A,  Birk Centerpark 5, 7400 Herning.
Overlægerne Kern Olofsson, Epilepsihospitalet, og Christoph Beier, Odense Universitets Hospital fortæller om behandling af epilepsi hos hhv. børn og voksne.
Esbjerg den 29. oktober, 18.30-21.30:
Hovedbiblioteket Esbjerg, Storm P.-salen, Nørregade 19, 6700 Esbjerg.
Aabenraa den 3. november, 18.30-21.30:
Sygehus Sønderjylland, Indgang B, Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa.
Overlægerne Peter Uldall, Rigshospitalet, og Christoph Beier, Odense Universitets Hospital, fortæller om behandling af epilepsi hos hhv. børn og voksne.
Hillerød den 5. november, 18.30-21.30
Nordsjællands Hospital, Auditoriet, Helsevej 2, Bygning 50 B, plan 2, 3400 Hillerød.
Overlæge Kern Olofsson, Epilepsihospitalet Filadelfia og professor Anne Sabers, Rigshospitalet, fortæller om behandling af epilepsi hos hhv. børn og voksne.
Næstved den 12. november, 18.30-21.30
Foredragssalen ved Næstved Sygehus, Herlufsvænge 14 B, 4700 Næstved.
Overlæge Peter Uldall, Rigshospitalet, og professor Anne Sabers, Rigshospitalet, fortæller om behandling af epilepsi hos hhv. børn og voksne.
Vi håber at mange vil benytte lejligheden til at kigge forbi. Vel mødt!
(Kilde: Dansk Epilepsiforening)