Nu kan du få et personligt Solsikkekort med Epilepsiforeningens logo på

Nu er det muligt at få et personligt Solsikkekort med Epilepsiforeningens logo på, som blandt giver dig mulighed for at tilføje eget billede, kontaktoplysninger og typer af hjælp, du eventuelt må have brug for.

Nu kan du bestille et personligt Solsikkekort med Epilepsiforeningens logo på. Foto: Margit Broholm Madsen

Nu er det muligt at få et personligt Solsikkekort med Epilepsiforeningens logo på. Med det personlige Solsikkekort kan du uddybe den hjælp og støtte, du kan have brug for i forskellige situationer. Du kan også angive en kontaktperson og telefonnummer, andre kan ringe til, hvis du får brug for det.

Du uploader også dit billede og har mulighed for at vælge op til 5 ikoner. Ikonerne illustrerer den type hjælp, du kan have brug for.

Dit personlige Solsikkekort leveres desuden med en plastlomme, som du kan opbevare kortet i, samt Solsikkesnoren, som du kan hægte plastlommen i.

Til slut skal du udfylde de sidste felter med dine personlige oplysninger. Husk at tjekke at dine oplysninger er korrekte, inden du færdiggør din ordre.

Du kan bestille og læse mere om kortet her. Det personlige Solsikkekort koster 115 kroner + fragt.