30.09.2013

Nyt menupunkt

På den almindelige del af hjemmesiden er der ikke længere et menupunkt, der hedder "Temaer". Men går man ind på intranettet, så står der nu "Tema-arkiv" som et af de fem overordnede menupunkter i toppen af Intranettets sider. Under det gemmer sig alle de politiske temaer, som Dansk Epilepsiforening har været engageret i siden 2011.
Her kan man i de forskellige temaer finde baggrundsartikler, dokumenter, argumenter osv. fra sager som: Fleksjobreformen, striden om Filadelfia, kørekortregler der rammer lastbilchauffører, det tvungne skift fra Epistatus til Buccolam, striden om medicintilskud og meget mere. Og menuen vil hen ad vejen blive udbygget med de kommende sager, foreningen tager op.

Hvordan var det nu med den der sag? Hvor kan jeg finde den undersøgelse vi lavede den gang? Hvor er sagsakterne i forbindelse med det der? Den slags spørgsmål kan du finde løsningen på på siderne under ”Tema arkiv”.

Du kan se Tema-arkivet her

Menuen er lavet for at kunne beholde et overblik over de mange ting, vi har engageret os i, så man fortsat vil kunne finde relevante dokumenter fra ”gamle” sager.

Man skal ind på Intranettet for at finde Tema-arkivet, men man behøver ikke logge sig ind.

Der er i sagens natur blevet flyttet noget rundt på mange sider. Så hvis du støder ind i et dødt eller forkert link, så send en mail til webredaktøren, Per: pervad@epilepsiforeningen.dk

(Kilde. Dansk Epilepsiforening)