02.09.2014

OBS sender epilepsifilm

Under titlen "Hvad alle bør vide om epilepsi" viser DRs OBS-udsendelser Dansk Epilepsiforenings seneste film om epilepsi og Epilepsiforeningen. Filmen er kendt af mange, der har epilepsi inde på livet, fra Epilepsiforeningens hjemmeside, Facebook og YouTube, men nu vil et bredere publikum få mulighed for at se filmen.
Den 43 sekunder lange film bliver vist i OBS onsdag den 3. september klokken kvart over midnat og søndag den 7. september kl. 13.20. Den vil i første omgang også blive vist i uge 39 og 41 og nogle gange på TV2 Regionerne. Den kan også ses på DRs hjemmeside.
På trods af det skæve tidspunkter, den bliver vist på, vil den nå ud til op mod 300.000 OBS-seere.  Se filmen her Se flere film på Epilepsiforeningens YouTube kanal (Kilde: Dansk Epilepsiforening)