26.03.2015

På rundtur i hjernen

Hvad foregår der i hjernen? Hvordan træner man den, så den holder sig frisk hele livet?
Det er et par af de spørgsmål, man kan få svar på ved et arrangement den 11. maj i Handicaporganisationernes hus i Taastrup. Det bliver en aften, hvor hjerneforsker, forfatter og foredragsholder Troels Wesenberg Kjær holder et inspirerende og underholdende foredrag om menneskets vigtigste organ: Den forunderlige hjerne.
Der vil også være mulighed for en rundvisning i ”verdens mest tilgængelige kontorhus” og lejlighed for at møde de tre foreninger, der står bag arrangementet: Dansk Epilepsiforening, Hjernesagen og Parkinsonforeningen.
Troels Wesenberg Kjærer hjerneforsker og overlæge ved neurologisk afdeling på Roskilde Sygehus. Han er desuden forfatter til bogen ”KNIVSKARP – fra normal til genial – træn din hjerne på 6 uger”.
Arrangementet finder sted mandag den 11. maj fra kl. 17.30 til 21.00.
Det er forbeholdt medlemmer af de tre foreninger. Andre kan komme på en venteliste Tilmelding dig på hjernesagen.dk senest den 20. april. Se Epilepsiforeningens andre arrangementer (Kilde: Dansk Epilepsiforening, Hjernesagen og Parkinsonforeningen)