12.05.2013

Reportage fra Eventyrløbet

Næsten tres voksne og børn deltog på Dansk Epilepsiforenings hold ved Eventyrløbet på Fyn.
En af dem, der støttede epilepsi-sagen og bar foreningens løbetrøjer med sloganet ”Vi kæmper for færre anfald,” var også Odenses kendte rådmand, Peter Rahbæk Juel, og hans søn (billedet).
Hvis man havde luft til det ville man kunne se ryggen af Brian Langeskov fra Specialrådgivningen i Filadelfia, som var hurtigste mand på Epilepsiforeningens hold. Han var også helt fremme og stod ved scenekanten, da dagen blev afsluttet med en plænekoncert med Rugsted & Kreutzfeldt (se billedreportagen).
Foreningen havde også en bod på pladsen, hvor deltagerne blev trakteret med morgenbrød, kaffe, vand, grillpølser og drikkevarer. Blandt de mange, der lagde vejen forbi, var der både tidligere ansatte fra landskontoret, der stadig føler for foreningen, og medlemmer fra Sjælland, der har gjort det til en tradition at tage på skovtur i Odense på Kr. Himmelfartsdag.
Dansk Epilepsiforening takker både deltagere, alle der lagde vejen forbi og sponsorere, Cafax og Nordea Fonden. Se billederne fra dagen