07.09.2015

Sætternissen plager Sydvestjylland

I det seneste nummer af bladet Epilepsi er Sydvestjyllands Kreds røget ud af oversigten over de lokale kredse. Det beklager redaktionen.
Kredsens arrangementer står dog i bladet, ligesom de står i hjemmesidens aktivitetskalender:

• Netværk for voksne med epilepsi, hvor de primært mødes den 1. onsdag i ugen: "Netværkscafeen for voksne med epilepsi og deres evt. partner har efterhånden udviklet sig til en "oplevelses- og erfa-gruppe". Vi mødes primært den 1. onsdag i måneden og udover at nyde en kop kaffe har vi flere aktiviteter på programmet. Gruppen har indtil videre arrangeret tur til stand up (Simon Talbot), været til foredrag med Peter Mygind og til flere musikarrangementer; derudover har vi arrangeret håndboldfest, grillaften og netværket er ved at udvikle sig til et forum med sociale arrangementer. Vores netværkscafe’ er et sted, hvor man både kan hygge sig og have det sjovt – og så endda være helt tryg. Det sker på Vindrosen, Exnersgade 4 ”Østbo”, 6700 Esbjerg. Kontakt Lars Frich for nærmere oplysning og for evt. ændringer i program tid eller mødested."

• Julebowling i Brørup den 15. november kl. 15.00

Fejlen betyder, at man ikke kan se, hvem der er formand og kontaktperson i kredsen. Det er Marianne Møller Petersen, Tlf. 75 36 59 90, Mail: marianne.moeller@os.dk   Man kan få en smagsprøve på bladet Epilepsi nr. 3 2015 og bl.a. se kredsstoffet med de sociale arrangementer rundt om i landet uden sætternissefejl. (Kilde: Dansk Epilepsiforening)