23.08.2011

Se graffiti på epilepsidag

Den 2. september markerer Dansk Epilepsiforening igen Nordisk Epilepsidag ved et arrangement i forbindelse Kulturnatten i Odense. Og ale frivillige er inviteret på oplevelse og cafe.
Epilepsiforeningen har stillet en bod og en kæmpe trævæg op på hjørnet af Ove Sprogøes Plads og Vestergade, hvor man bl.a. kan følge en graffitikunstner, mens han laver et epilepsi-værk. Graffitikunstnerens arbejde vil blive filmet og sendt live på Dansk Epilepsiforenings hjemmeside.
Alle foreningens frivillige inviteres til at dukke op og være med til at markere dagen. Arrangementet starter kl. 18.30. Man skal selv – eller ens kreds – betale transporten. Til gengæld byder epilepsiforeningen på lidt mad på cafeen Frank A.
For at have styr på antallet af spisende gæster skal man tilmelde sig hos Yvonne. Send en mail eller ring 6611 9091.