19.02.2013

Start debat med ministeren

Dansk Epilepsiforening opfordrer medlemmer til at tage ministeren på ordet…

I februar og marts 2013 afholder børne- og undervisningsminister Christine Antorini fem dialogmøder landet rundt om regeringens folkeskoleudspil.  Hun opfordrer i den forbindelse alle, der har lyst til at vide mere om regeringens udspil, til at tilmelde sig og være med til at diskutere udviklingen af den sammenhængende skoledag.

Dansk Epilepsiforening opfordrer i den sammenhæng interesserede medlemmer til at deltage i debatten med ministeren.

Det kunne eksempelvis være interessant, at høre ministeren om hun kan fortælle noget konkret om hvordan hun vil sikre, at inklusionstanken i forhold til elever med særlige behov ikke ender ud i at være et kommunalt spareprojekt, men faktisk noget som hjælper børnene både her og nu og på længere sigt?
Hvis man ønsker at deltage, kan man melde sig til et af de fem møder på Gør en god skole bedre
Møderne afholdes:

18. februar, kl. 18-20: UCC Campus Nordsjælland i Hillerød
19. februar, kl. 19-21: Musikhuset i Slagelse
4. marts, kl. 18-20: VIA University College i Skive
5. marts, kl. 17-19: Panorama Biograf i Fredericia
8. marts, kl. 15-17: Nordjyllands Idrætshøjskole i Brønderslev

(Kilde: Ministeriet for børn og undervisning)