29.01.2016

Survey om støtte i skolen

Dansk Epilepsiforening er medlem af paraplyorganisationen Danske Patienter. Her er man i gang med projektet ’Skole for mig’, som sætter fokus på nogen af de udfordringer børn med kronisk og langvarige sygdomme møder i hverdagen i grundskolen.
Formålet med projektet er, at indsamle erfaringer om syge børns behov på tværs af de forskellige diagnoser, der findes. Samt at udtænke løsninger, der kan gøre hverdagen i grundskolen nemmere for både børn og forældre.
I den forbindelse vil vi gerne høre din stemme som forælder om hvilken støtte du oplever dit syge barn får i grundskolen. Det kan være med til at give et billede af om skolerne giver den støtte, børnene har behov for – en viden, der er vigtig for at skabe bevågenhed omring børns betingelser i grundskolen og for at sikre de bedst mulige betingelser for børnene i fremtiden.
Vi håber derfor du vil udfylde et spørgeskema, som led i ovenstående projekt. Det tager cirka 15 minutter at besvare, og din besvarelse vil naturligvis være anonym. Du kan starte din besvarelse ved at trykke på dette link På forhånd mange tak for hjælpen.
(Kilde: Danske Patienter og Dansk Epilepsiforening)