28.09.2015

Undersøgelse om 65+ årige

Dansk Epilepsiforening har for tiden en praktikant, Tim Dieu, der studerer til marketingsøkonom. Han er ved at skrive en spændende opgave om 65+ årige med epilepsi, og hvor de – eller deres pårørende – får deres viden om epilepsi fra.
I den forbindelse har han lavet en spørgeundersøgelse målrettet 65+ årige med epilepsi eller deres pårørende.
I Dansk Epilepsiforening er vi spændte på resultatet af hans undersøgelse og hans opgave. Og vi håber, at der vil være ting, som vi kan bruge i vores arbejde for at forbedre vilkårene for 65+ årige med epilepsi. Derfor vil vi gerne opfordre alle i målgruppen til at bruge er par minutter på at besvare det korte spørgeskema. Du finder spørgeskemaet her (Kilde: Dansk Epilepsiforening)