05.01.2016

Vindere af Kalenderquiz

I julen kørte Dansk Epilepsiforening en julekalender på Facebook, hvor der blandt lågerne både var juleindslag, sjove ting og quizzer med forskellige præmier. Her kan du se vinderne af de forskellige quizzer og præmier.
Vinderne har fået direkte besked. Hvis du står på listen og af en eller anden grund ikke har fået besked så kontakt pervad@epilepsiforeningen.dk
Vinderen af quizzen 1. december, hvor præmien var løbetrøjer til familien:
Lene Christensen
Vindere af quizzen 8. december, hvor præmien var DVD’er:
Kirstine Willemoes Larse
Freja Margrethe Gylling
John Winter
Mikael Andersen
Ketty Valentin Bekker
Vindere af quizzen 15. december, hvor præmien var chokolade:
Lotte Rasch Lejbølle
Vindere af quizzen 16. december, hvor præmien var en weekend i Epilepsiforeningen campingvogn: