03.06.2016

Billig busrejse til Berlin

Epilepsiforeningen Østjylland har arrangeret en spændende 5-dages tur til Berlin. Epilepsiforeningens medlemmer fra hele landet og deres pårørende er velkomne. Der bliver fire overnatninger på Hotel Transit og tre hele dage i Berlin, hvor man har mulighed for at opleve byen på egen hånd eller deltage i nogle af de ture, der er arrangeret.
Vi kører med bus fra Århus – eller længere oppe i Jylland – og ned gennem Jylland. Bussen er til rådighed under opholdet i Berlin, så derfor er der planlagt udflugter, som du kan vælge til efter ønske. Det er en tur op i Fjernsynstårnet, udflugt til Potsdam og en tur til Europas største badeland, Tropical Island.
Bussen kører til Berlin om morgenen mandag den 17. oktober og er er hjemme igen fredag den 21. oktober ved 18-tiden.
Prisen er 2.000 kr. per person for busrejse og indkvartering med morgenmad i flersengsrum. Hvs man vil med på nogle af udflugterne tilkøber man dem. Sidste frist for tilmelding og betaling er den 28. juli 2016. Du kan læse mere om rejsen, programmet og tilmelding her.

Andre spændende arrangementer

I juli har vi sommerlejr for familier og en ungdomslejre. Og der er mange spændende sociale arrangementer rundt om i landet i sommeren og sensommeren. Til september har vi er forældrekursus (Kilde: Epilepsiforeningen)