10.01.2013

Billig campingferie

Dansk Epilepsiforening har fået en ny og bedre campingvogn opstillet på, en endnu bedre campingblads end tidligere, Bøsøre Strand Camping. Man kan leje campingvognen både på hverdage, i weekender, helligdage og i hele uger for 300 eller 400 kr. om dagen; afhængig af sæsonen.

I 2010 blev den fem-stjernede Bøsøre Strand Camping kåret som Nordens bedste campingplads i det største norske dagblad "Verdens Gang". Det skyldes især de mange legepladser, badelandet, den dejlige restaurant samt stranden med den smukke udsigt over Storebælt. Desuden nævnes den venlige betjening og gode atmosfære.

Er man interesseret i at leje campingvognen kan man kontakte Ann Britt på mail ann@epilepsiforeningen.dk eller tlf. 66 11 90 91. Læs mere om udlejningen af Dansk Epilepsiforenings campingvogn Dansk Epilepsiforening arrangerer også sommerlejre for både familier og unge