02.11.2015

Deltag i undersøgelse om voksne

Dansk Epilepsiforening gennemfører for tiden en undersøgelse af levevilkårene for voksne med epilepsi. Har du selv epilepsi, eller er du pårørende til en voksen med epilepsi, så har du mulighed for at deltage i undersøgelsen.
Undersøgelsen består af i alt 19 korte spørgsmål om uddannelse, arbejde, boligform mm. og den tager 5-10 minutter at gennemføre. Du finder undersøgelsen her Undersøgelsen skal skaffe viden om voksne med epilepsis levevilkår, der kan bruges som baggrundsviden og fakta, når vi fortæller om epilepsi og debatteres folks problemer med fx politikere.
Vi håber meget, at du har lyst til at medvirke i undersøgelsen og dermed styrke og dermed være med til at styrke Epilepsiforeningen røst i den politiske debat.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening