Epilepsiforeningen i synlighedskampagne på apoteker landet over

På 68 apoteker fortæller informationsskærmene om Epilepsiforeningens aktiviteter. Del et billede med skærmen fra dit apotek og tag det med #epilepsiforeningen eller #epilepsi

Næste gang du skal på apoteket så kast et ekstra grundigt blik op på informationsskærmen. For på 68 af landets apoteker prøver Epilepsiforeningen det næste år at gøre epilepsi synligt og øge kendskabet til Epilepsiforeningen ved hjælp af billeder på apotekets informationsskærme.

Og hvis du er med på lidt ekstra sjov, er du meget velkommen til at tage et billede af foreningens reklame på infoskærmen og uploade det på Instagram eller Facebook med #epilepsiforeningen eller #epilepsi.

På dette GoogleMap kan du se, hvilke apoteker der er med i kampagnen.

Den 29. september fylder Epilepsiforeningen 60 år. Og apotekerkampagnen er et af en række initiativer, foreningen lancerer i anledning af sit jubilæum.

”Et bedre liv med epilepsi” står der bl.a. på billederne, der oplyser om foreningens jubilæumstilbud på medlemskab. I anledning af 60 årsjubilæet kan man blive medlem af foreningens for 60 kr. det første år. Det gælder både for personlige medlemskaber – der normalt koster 325 kr. – og for husstandsmedlemskaber – der normalt koster 425 kr. Et medlemskab giver bl.a. adgang til rådgivning, sociale aktiviteter, billige ferietilbud og masser af information om epilepsi. Derudover støtter foreningen også forskning på området. Og desto flere der støtter op bag sagen, desto større synlighed kan der skabes.

Epilepsiforeningen