07.09.2018

Epilepsiforeningens hold vandt holdløb

Holdkonkurrencen ved Tour de Leth blev vundet af et cykelhold med Epilepsiforeningens logo på brystet

I sidste weekend blev cykelløbet Tour de Leth 2018 afholdt og som Mads R. Svendsen fra Tour de Leth Komiteen fortæller: “Deltagerne kan se tilbage på en fantastisk god weekend, med flot cykelløb, utallige interne dueller, ligegyldige taktikmøder, asfalt, sved, kolde øl og stærkt sammenhold.”

Et af holdene havde valgt at køre for Epilepsiforeningen, fordi en af rytterne af flere omgange har oplevet epilepsilignende anfald, som har resulteret i flere meget svære skader og lange perioder uden mulighed for at fortsætte uddannelse, arbejde eller andet, fortæller Mads Svendsen og tilføjer:

“Derudover så vil vi jo også gerne støtte op om jer og alle andre, som arbejder for den gode sag – det skal i bare blive ved med.”

Epilepsiforeningens hold vandt holdkonkurrencen. I det samlede klassement gik 1. pladsen til Lasse Rønaa og Team Landbobanken.dk, og Epilepsiforeningens hold og Frederik Moesgaard blev nummer to.

Tour de Leth, som du kan følge på Facebook