07.04.2016

Epilepsiforeningens lokale netværk

Dansk Epilepsiforenings lokale kredse organiserer både netværk og sociale arrangementer med plads til både hygge, viden, udveksling af erfaringer og underholdning. Man kan godt deltage i en kreds’ tilbud, selvom man ikke bor i det område. Man skal bare være medlem af Epilepsiforeningen. Du kan se en oversigt over vores kredse og hvordan du kontakter dem her

Aftenklubben i København

Kredsen i København har et netværk for voksne og unge med epilepsi. Alle kan deltage i aftenklubben. Man arrangerer blandt andet udflugter og biografture. Arrangementerne afvikles løbende; ved indendørs aktiviteter /kurser, foredrag m.v.), afvikles disse i Valby Kulturhus’ lokaler. Hvis du vil vide mere om aktiviteterne, kan du sende en mail til: Jens dirk Andersen, jens1andersen@hotmail.com .

Mandags og tirsdags-bowling i Nordjylland

Den anden mandag i hver måned (dog ikke I juli) har Epilepsiforeningens kreds i Nordjylland bowling om eftermiddagen. Det foregår hos Seaport, Strandvejen 17, Aalborg. Tidspunkt: Kl. 14-15. Vil du videre mere, kan du kontakte Jesper Skjødt Pedersen på tlf. 21 44 54 53.
Den nordjyske kreds har også bowling om aftenen den anden tirsdag i måneden (dog ikke i juli). Det foregår også hos Seaport, Strandvejen 17, Aalborg. Tidspunkt: Kl. 18-19. Vil du vide mere, kan du kontakte Ivan Kronborg – tlf. 21 74 28 45.

Netværksgruppen i Nordjylland

Netværksgruppen mødes i Frivillighuset, Mølholmsvej 2, Aalborg (der er udvendig trappelift). Sidste mandag i hver måned. Dog ikke i februar, juni, juli og august. Tidspunkt: Kl. 19-21.30. Man sludrer, drikker kaffe og spiser kage, som vi skiftes til at tage med. Alle er velkomne. Vil du vide mere, kan du kontakte Jesper Skjødt Pedersen på tlf. 21 44 54 53.

Netværk for voksne med epilepsi

Epilepsiforeningen kreds i Sydvestjylland har et netværk for voksne med epilepsi. Netværket mødes til forskellige arrangementer – lige fra hyggesnak til spisning, foredrag og musikarrangementer. Har man pårørende, er man velkommen til at tage dem med. Gruppen mødes normalt på Vindrosen i Esbjerg den 1. onsdag i måneden. Nærmere oplysninger om de forskellige arrangementer, herunder mødested og -tid, bliver rundsendt pr. mail i dagene op til. Hvis du gerne vil deltage i netværkets aktiviteter, så kontakt Lars Frich: 28 90 19 90 eller Carina Christensen: 40 43 59 88.

Netværk for pårørende

Dansk Epilepsiforening Kreds Sydvestjylland vil gerne starte en erfa-gruppe for pårørende, da pårørende tit har en særlig rolle. Er du pårørende, og kunne du tænke dig at være en del af en gruppe, så kontakt Marianne Møller Petersen på mail: sydvestjylland@epilepsiforeningen.dk eller Lars Frich på frich@bbsyd.dk eller 28 90 19 90.

Mød os på Filadelfia

Den anden tirsdag i måneden kan man møde nogen fra Dansk Epilepsiforening Kreds Vestsjælland i et par timer på Epilepsihospitalet Filadelfia. Du kan se opslag med tid og sted på børne- og voksenafdelingen.

Kalenderen

Du kan se dato, tid og sted for de forskellige aktiviteter her i vores kalender

De digitale netværk

Hvis man vil møde vores kredse og folk fra ens egn af landet på de sociale medier – enten for at følge med i hvad der sker i ens område, møde ligesindede eller kommer med ideer og initiativer til aktiviteter – så er næsten alle vores kredse også på Facebook:
Nordjylland: Dansk Epilepsiforening Kreds Nordjylland Midtvestjylland: Dansk Epilepsiforening Kreds Midtvestjylland Østjylland: Dansk Epilepsiforening Kreds Østjylland Sydvestjylland: Dansk Epilepsiforening Kreds Sydvestjylland Sydjylland: Epilepsi Kreds Sydjylland Fyn: Epilepsiforeningen Kreds Fyn Nordsjælland: Epilepsi Kreds Nordsjælland Vestsjælland: Dansk Epilepsiforening Kreds Vestsjælland Sydsjælland: Epilepsiforeningen Sydsjælland Bornholm: Dansk Epilepsiforening Kreds Bornholm Unge: Epilepsi for unge (Kilde: Dansk Epilepsiforening)