24.05.2018

Epilepsiforeningens ny privatlivspolitik

De oplysninger du deler med Epilepsiforeningen er i trygge hænder

Som du måske har bemærket, kommer der i disse dage en lind strøm af mails fra diverse firmaer og nyhedsbrevsmedier omkring håndteringen af dine personoplysninger. Det skal du heller ikke snydes for fra Epilepsiforeningen, da det naturligvis også er et vigtigt emne, der ligger os meget på sinde.

Som forening på et sygdomsbekæmpende område, er det kun naturligt at medlemmer deler personoplysninger med os i forskellige sammenhænge. Det er der faktisk ikke meget hokus pokus i, da det i den sidste ende handler om, at vi gerne vil give dig de bedst mulige og mest målrettede medlemstilbud. Men du skal vide hvilke data vi får, og hvordan vi bruger dem.

Ligesom mange andre foreninger har vi derfor også udarbejdet en ny privatlivs- og persondatapolitik i tilknytning til EU’s Persondataforordning, der træder i kraft den 25. maj.

Du finder vores privatlivspolitik her.

En særlig note: Du modtager muligvis også et nyhedsbrev fra Epilepsiforeningen, og hvis du ikke foretager dig noget vil du fortsætte med det helt automatisk.

Epilepsiforeningen