02.02.2023

Hjemmesiden er blevet mere WAUW!

Både hjemmesidens indhold og design er blevet piftet op. Og materialet om epilepsi er blevet opdateret og udvidet, så du nu kan finde endnu mere viden om både anfald, behandling og livet med epilepsi

Hjemmesiden design har fået en ansigtsløftning og indholdet om epilespi er blevet opdateret. Foto: Stockfoto

Det er efterhånden en håndfuld år siden, Epilepsiforeningen fik ny hjemmeside. Nu har vi givet den en ansigtsløftning og været alle siderne om epilepsi igennem, så de er opdateret med den nyeste viden på området.

Epilepsi er mere end anfald, siger vi tit. Det har vi taget konsekvensen af det og delt hjemmesidens stof om epilepsi op i tre dele: En del med alt mulig fakta og svar på ofte stillede spørgsmål om epilepsi og anfald. Et andet område hvor vi går i dybden med de forskellige behandlingsmuligheder. Og endelig et område om livet med epilepsi; med masser af gode råd.

Vores månedlige nyhedsbrev og alle nyhederne på hjemmesiden er populære hos mange mennesker. Derfor har vi også gjort designet af nyhederne lidt lækrere.

Hvis du er en af dem, der oftest ser siden på din computer, så vil du opdage, at vi har placeret menuen anderledes – nu finder man overblikket over alle siderne i høje hjørne, hvor det står ”Menu”.

Men ellers er meget af indholdet, som du kender det. Og du kan stadig finde viden om det sociale område, kontakte Rådgivningen, bestille gratis pjecer og tilmelde dig kredsenes mange arrangementer.

Epilepsiforeningen