16.08.2022

Få armbånd med kontaktoplysninger

Besafe er et armbånd i silikone med en metal plade, hvor der er plads til at få graveret dine personlige oplysninger

Epilepsiforeningen kører i disse uger aktuelt en kampagne for den såkaldte Solsikkesnor – se mere her

Den har været vældig populær, og vi har pakket mange breve de sidste to uger….! Men der findes også alternativer til de som enten ikke ønsker at bruge en Solsikkesnor, eller som gerne vil bruge noget andet til at vise omgivelserne, at de eller deres pårørende har epilepsi.

Firmaet Dahls Gravering tilbyder eksempelvis armbåndet ”Besafe”, som kan sikre dig selv og dine omgivelser vigtige oplysninger i tilfælde af et anfald. Besafe er et smart armbånd i silikone i valgfri farve inkl. en metal plade, hvor der er plads til at få graveret dine personlige oplysninger – se billedet som eksempel på hvordan det kan se ud.

Armbåndet kan indstilles præcis til dig, og du kan bestille det direkte via firmaets hjemmeside.

Dahls Gravering