24.11.2016

Få rabat på ny epilepsibog

Forlaget FADL har udgivet en ny udgave af bogen om epilepsi, ”Epilepsi – en håndbog for patienter og pårørende.” Medlemmer af Epilepsiforeningen kan få rabat

Så er den nye udgave af basisbogen i epilepsi udkommet. Bogen har tidligere været udgivet under titlen ”Tæt på epilepsi”. Nu har den fået titlen ”Epilepsi- en håndbog for patienter og pårørende”.

Epilepsiforeningen har lavet en aftale med forlaget, så medlemmer af Epilepsiforeningen kan købe bogen med 10 % i rabat og fri fragt ved at bruge rabatkoden ”Epilepsi”.

Håndbogen er skrevet til dig, der selv har epilepsi eller er pårørende til et barn eller en voksen med epilepsi. Med bogen i hånden kan du være bedre forberedt på de ting, du især skal huske på, når sygdommen er helt inde på livet.

I bogen forklares hjernens mekanismer bag epilepsi, og de forskellige former for behandling præsenteres. Der lægges derudover vægt på de psykologiske og sociale forhold, der gør sig gældende for patienter og pårørende med epilepsi.

Bogen er skrevet af tre eksperter inden for området: Jørgen Alving, tidligere overlæge ved Epilepsihospitalet Filadelfia, Anne Sabers, professor, overlæge, dr.med., leder af Epilepsiklinikken på Rigshospitalet samt Peter Uldall, professor i neuropædiatri, Rigshospitalet. Epilepsiforeningens socialrådgiver, Helle Obel, og direktør, Per Olesen, har også bidraget til bogen.

Medlemmer af Epilepsiforeningen kan som sagt købe bogen med 10 % rabat og fri fragt via FADL’s onlineshop. Når bogen er lagt i kurven skal du indtaste rabatkoden ”Epilepsi”. Kuponen giver en endelig pris på 269,95 kr. (normalpris 299,95 kr.).

Læs mere om bogen og køb den her.

Epilepsiforeningen og FADL)