16.07.2012

Foreningens server kører igen

Man kan igen maile til landskontoret og dets ansatte, ligesom man igen kan handle og indmelde sig i hjemmesidens webbutik. Dansk Epilepsiforening havde i weekenden fra 14.-16/7 problemer med sin server. Derfor kunne der ikke sendes mail til og fra kontoret eller handles via hjemmesidens webbutik. Men folk der har handlet gennem webbutikken i de dage har ikke mistet deres penge.
Alle mails, der er sendt til Dansk Epilepsiforening eller foreningens ansatte fra lørdag den 14. juli til mandag den 16 juli, er gået tabt. Vi håber at folk vil kontakte os igen og vil bære over med os, hvis vi rykker for noget man har mailer til os.
Ved alle handler, der er foregået via hjemmesidens webbutik i weekenden, kan vi ikke se, hvad folk konkret har bestilt. Så alle weekendens kunder får tilbageført deres penge. Vi håber, at de vil vende tilbage til butikken og gennemføre deres køb og/eller indmeldelse igen.
Oplever man problemer kan man kontakte landskontoret på tlf. 66 11 90 91.