20.09.2011

Graffiti-event på film

Den 2. september markerede Dansk Epilepsiforening Nordisk Epilepsidag ved bl.a. at lave en graffiti-event, hvor man kunne følge en graffitimaler, mens han i løbet af aftenen lavede en epilepsi-grafiti. Eventen blev en succes der tiltrak både pressen og talrige tilskuere.

Eventen kunne også følges på Dansk Epilepsiforenings hjemmeside, hvor den blev vist live. 100 besøgende benyttede sig af den mulighed – selvom de færreste blev siddende foran pc-skærmen i de tre-fire timer det tog at lave graffitien.

Liveoptagelsen er nu klippet og presset sammen til en gengivelse i lyntempo af eventen. Du kan se den her (Kilde: Dansk Epilepsiforening)