29.08.2011

Hvad vil politikerne gøre for dig…?

Dansk Epilepsiforening stiller skarpt på holdningerne hos centralt placerede politikere vedrørende emner af særlig relevans for mennesker med epilepsi.
Dansk Epilepsiforening har derfor i dag afsendt en stribe spørgsmål, hvor vi beder om svar hos de politiske ordførere indenfor social-, sundhed-, arbejdsmarked- og uddannelsesområdet.
Alle svar vil blive bragt på Dansk Epilepsiforenings hjemmeside i takt med at de indløber, og vi tilbyder hermed politikerne en platform i valgkampen.
Svarene kan samtidig give vores medlemmer indsigt i hvad den enkelte politiker mener om nøje udvalgte emner. Læs her hvilke spørgsmål vi har stillet og til hvilke politikere Vi ønsker alle en god valgkamp.