09.09.2012

Jubilæumsarrangement blev succes

Lørdag den 8. september var der gang i den på Nytorv i København fra kl. 10-14, hvor der hele tiden var liv i teltet og på scenen. Dansk Epilepsiforening bød alle på morgenbrød og kaffe, og kl. 12 optrådte Mek Pek & Habbasutterne.

Mek Pek er og bliver Mr. Børneven, og de børn der var på Strøget – og alle "barnlige" voksne – blev godt underholdt. Her kan du se billeder fra Mek Pek-koncerten og epilepsi-arrangementet på Nytorv På pladsen kunne man også prøve kunstneren Jens Galschiøts to meter høje, interaktive skulptur Brainstorm, hvor man kunne stikke hovedet op i den hule skulptur og med en udråb eller et gisp få en masse plasmaplader til at lyse og på den måde opleve uvejret, der raser i hjernen under et epilepsianfald.

Om aftenen var der jubilæumsfest for medlemmer dansk epilepsiforening og deres ledsagere i Teatersalen i Valby Kulturhus. Der var bl.a. stor buffet og livekoncert, hvor Mek Pek og Debitors spiller 2 x 50 minutter populær poprock i 50’er-stil. Her kan du se billeder fra koncerten ved jubilæumsfesten for medlemmer af Dansk Epilepsiforening Se hjemmesiden store jubilæumstema med masser af nostalgi (Kilde: Dansk Epilepsiforening)