29.11.2011

Jule-kampagne for støtte

Dansk Epilepsiforening ringer i de kommende uger ud til en række medlemmer. Vi ringer for at bede om økonomisk støtte til foreningens informationsarbejde.
Foreningen laver et stort og gratis informationsarbejde for at skabe bedre forhold for menneske, der har epilepsi. Det er denne indsats, som vi beder om økonomiske støtte til. Hvert år gennemfører vores informatører  mange besøg på f.eks. daginstitutioner og folkeskoler, hvor vi giver personalet indsigt i epilepsi, så der bliver større tryghed for det barn eller den unge med epilepsi, der er i f.eks. skoleklassen. Det er meget vigtigt, at barnet med epilepsi er omgivet af voksne, som forstår, hvilke behov for ekstra hjælp barnet kan have og som ved, hvordan situationen skal håndteres, hvis barnet får anfald.
At ringe til medlemmerne på denne måde er en stor opgave. Derfor bliver opkaldene foretaget af Telehandelshuset, som er en socialøkonomisk virksomhed, der arbejder til meget konkurrencedygtige priser.
I Telehandelshuset er det Sarah Poulsen, Lea Philipsen, Sanne Jeppesen, Emil Utzon, Gökhan Koyuncu, Hans Struer og Thorsten Bech Jensen, som konkret ringer ud til medlemmerne.
Dansk Epilepsiforening håber, at du tager godt imod opkaldet, hvis du er blandt de heldige, vi ringer til.
Bliver du ikke kontaktet af os telefonisk, og har du lyst til at bidrage til Dansk Epilepsiforeningens arbejde, kan du give et bidrag gennem webbutikken , eller du kan kontakte foreningen på telefon 66 11 90 91.
Her kan du læse mere om Telehandelshuset (Kilde: Dansk Epilepsiforening)