11.06.2012

Mød os på Folkemødet

Folkemødet på Bornholm 2012 i Allinge 14.-17. juni består af lidt over 700 arrangementer, der er arrangeret af ca. 150 foreninger, partier, aviser og andet.  Det vil være næsten umuligt at bevæge sig rundt i Allinge uden at støde ind i en eller anden kendt politiker på vej til eller fra et eller andet arrangement.
Ifølge projektleder for Folkemødet Louise Groth-Michelsen fra Bornholms Regionskommune er visionen at skabe det politiske livs svar på Roskilde Festivalen.
En af de organisationer man kan møde på ”den politiske Roskilde Festival”, er Dansk Epilepsiforening Kreds Bornholm, der sammen med et par andre patientforeninger deler et telt sammen med Danske Handikaporganisationer (DH). De er samlet under overskriften ” Funktionsnedsættelse – et vidt begreb”.
I teltet vil man bl.a. kunne få en snak om epilepsi, få nogle af Dansk Epilepsiforenings materialer og hilse på formanden for Dansk epilepsiforening Kreds Bornholm, Hans Jørgen Nielsen samt andre frivillige.
Dansk Epilepsiforening Bornholm forventer, at de med Folkemødet kan komme i kontakt med nogle af ca. 20.000 gæster og måske få en snak med nogle af alle politikerne og meningsdannerne, der går rundt på området.
DH og Dansk Epilepsiforening Kreds Bornholms telt finder man ved Kæmpestranden i telt nr. S2 – lige ved Kulturscenen, der er Folkemødets hovedscene. Se kort over pladsen, hvor teltet er markeret med Dansk Epilepsiforenings logo.
Du kan læse alt om Folkemødet her: Deltagere, program, overnatningsmuligheder m.m. (Kilde: Folkemødet og Dansk Epilepsiforening)