Mød de kendte, de kloge og de sjove på årets epilepsikonference

Programmet for Epilepsikonferencen 2024 er klart og byder på oplægsholdere fra kendisser som Jesper Skibby til førende eksperter inden for behandling og forskning på epilepsiområdet. Og er du medlem kan du deltage helt gratis

Deltag gratis i Epilepsikonferencen

Jesper Skibby, der selv har haft epilepsi, holder oplæg på Epilepsikonferencen 2024. Foto: jesperskibby.dk

Hvad har en tidligere professionel cykelrytter, en genforsker og en stewardesse med humor tilfælles? De er tre af oplægsholderne på Epilepsikonferencen den 31. maj i Odense. Og de er ikke de eneste, der kommer.

Epilepsikonferencen, der arrangeres af Epilepsiforeningen hvert andet år, er den største konference på området i Danmark. Her kan du møde nogle af landets førende eksperter på epilepsiområdet og høre dem formidle den nyeste viden fra deres felt.

Denne gang får vi eksempelvis besøg af den tidligere professionelle cykelrytter Jesper Skibby. Professor Rikke Steensbjerre Møller fra Filadelfia fortæller, hvordan genetikken kan hjælpe patienter og pårørende. Du kan også møde eksperter i hukommelsesproblemer, høre om behandling af børn og behandling af personer med epilepsi og udviklingshandicap, lære om mulige potentialer i neurofeedback, og blive klogere på udfordringer på job- og uddannelsesområdet.

Eftermiddagens grin står den tidligere stewardesse Connie Svendsen for. Connie Svendsen er blevet en særdeles efterspurgt og underholdende foredragsholder, der på humoristisk vis sætter fokus på styrken i vores forskelligheder og arbejdsglædens gevinster.

I tilgift til det, vil man kunne møde en række forskellige producenter og aktører fra Epilepsiområdet, som præsenterer forskellige produkter og tjenester. Og man vil få mulighed for at møde en masse andre mennesker med interesse for epilepsisagen.

Så kom og vær med; det er gratis at deltage, hvis du er medlem af Epilepsiforeningen.

Læs mere om tilmeldingen og alt det praktiske her.

Epilepsiforeningen