Nu kan du købe T-shirt, krus, paraplyer og termoflasker med vores logo

Epilepsiforeningen åbner ny webshop, hvor du kan støtte epilepsisagen ved at købe merchandise og produkter med Epilepsiforeningens logo

Epilepsiforeningen har indgået et samarbejde med firmaet Hjertegaver, der betyder, at Epilepsiforeningen åbner en webshop på Hjertegaver.dk. Hver gang du køber et af de mange produkter, går der et beløb til Epilepsiforeningens arbejde for at sikre mennesker med epilepsi og deres pårørende en bedre hverdag.

Når du fremover går ind på vores side og vil se vores webshop, bliver du ført over på vores webshop hos Hjertegaver, hvor du kan købe produkter med Epilepsiforeningens logo. De produkter, du kan købe, er for eksempel løbetrøje, T-shirt, krus, paraply, termokande, håndklæde, nøglering og badges.

Epilepsiforeningens webshop

Hvis du vil bestille pjecer og andre informationsmaterialer om epilepsi, skal du stadig gøre det via Epilepsiforeningens hjemmeside, og du vil få dem tilsendt gratis og portofrit. Det samme gælder for solsikkesnoren.

Epilepsiforeningen og Hjertegaver.dk