22.02.2015

Nyt medlemstilbud om job

Dansk Epilepsiforening er med i jobprojektet KLAP. Det er et tilbud til personer med epilepsi, der er på førtidspension og er interesseret i at få et arbejde. Du kan læse mere om KLAP her Foreningens to rådgivere – faglig konsulent og sygeplejerske Lotte Hillebrandt og socialrådgiver Helle Obel –  har afholdt et epilepsikursus for alle KLAP-projektets jobkonsulenter (billedet). Her fik jobkonsulenterne en solid viden om epilepsi, som de nu fremover kan bruge i deres arbejde med Dansk Epilepsiforenings medlemmer. Og foreningens rådgivere står klar til at hjælpe med råd og vejledning til jobkonsulenterne, hvis der skulle opstå spørgsmål epilepsi fremover.
(Kilde: Klap.dk og Dansk Epilepsiforeningen)