03.03.2011

Problemer med indbetalingskort?

Er du et af de medlemmer, som betaler kontingent i februar eller marts, har du måske haft problemer med det indbetalingskort vi har sendt til dig. Hvis du har oplevet problemer er det ikke dig, der gør noget galt. Det er heller ikke, fordi vi ikke er glade for dig som medlem. Årsagen skal findes hos vores bank Nordea, som ved en fejl er kommet til at afmelde vores girokort, så det i en periode ikke har kunnet benyttes.

Det skal vi være de første til at beklage, og vi skulle også hilse fra og sige undskyld. Fejlen er blevet rettet, og indbetalingskortet kan benyttes igen.

Skulle du evt. have smidt det ud (hvad der vel kan være meget naturligt, når det ikke duede) skal du ikke fortvivle, for så sender vi et nyt indbetalingskort  inden længe. Vi håber at du, og alle der har haft besvær på grund af bankens fejl, vil fortsætte som medlem på trods af det ekstra besvær, der har været denne gang