07.04.2014

Sommeren er begyndt

Omstilling til sommertid, bøgetræer der folder et blad ud, og folk der citerer Frank Jægers April-digt: ”Bedstefar, tag dine tænder på, /søbemadens triste tid er ude”. Det er gode tegn på at foråret og snart sommeren er på vej. Men for mange i Epilepsiforeningen er det bedste sommervarsel, at der åbnes for tilmeldingerne til foreningens familiesommerlejr og ungdomslejr.

Ungdomslejren ligger fra 20.-25. juli. Det er en uge, i hyggeligt selskab med andre unge med epilepsi mellem 18 og 35 år. Og mange der har været med tidligere glæder sig hele året til den næste ungdomslejr. Man kan tilmelde sig ungdomslejren her En anden af foreningens store sociale begivenheder er den forlængede familieweekend i Smålandshavets feriecenter i Karrebæksminde. Den ligger fra den 26.-29 juni. det er en weekend med ferielejlighed, svømmehal, sejl- og slotstur og oplæg om epilepsi. Du kan tilmelde dig weekenden her
Familie-sommerlejre ligger fra 12.-18. juli. Det er foreningens største sociale begivenhed og en uge, hvor familier fra hele landet mødes til en uge med hygge, sjov og fællesskab.
 Man tilmelde sig familielejren her
(Kilde: Dansk epilepsiforening)