28.02.2014

Spørgeskema om koncertoplevelser

Koncertoplevelser skal være for alle – også for mennesker med handicap. Derfor arbejder Sammenslutningen af unge med Handicap (SUMH) på at skabe et projekt, som kan hjælpe spillesteder og festivaler med at sætte fokus på tilgængelighed og attitude over for publikummer med et handicap eller længerevarende sygdomme, der giver dem begrænsninger.

I den forbindelse vil de gerne blive klogere på, hvor mange mennesker med forskellige handicap eller længerevarende sygdomme, der giver dem nogle begrænsninger, som går til koncerter og ikke mindst, hvordan koncerterne opleves. Derfor har de lavet et mindre spørgeskema, der i første omgang kan kaste lys over hvad mennesker med handicap har af oplevelser med at gå til koncerter og på festivaler.

Derfor vil de gerne høre din mening. Hvordan er det at gå til koncert, når man har epilepsi? Bidrag til undersøgelsen ved at udfylde spørgeskemaet – det tager ca. 10 minutter og du er helt anonym. Gå til spørgeskemaet her (Kilde: SUMH)