01.12.2014

Stem på Informatørerne

Giv Dansk Epilepsiforenings Informatører din stemme som årets hjertesag på Brug Livet Fonden, så fonden muligvis vil støtte deres arbejde
Under slogannet "Viden spredes ikke af sig selv" opfordrer Epilepsiforeningen folk til at gå ind på PFAs BrugLivetfonden.dk og stemme på Dansk Epilepsiforenings Informatører som årets hjertesag.
Informatørerne er et korps primært bestående af sygeplejersker, der kommer ud og fortæller om epilepsi i fx skoler og SFO’er, hvor et barn har epilepsi. Læs mere om informatørerne Hvis epilepsien ikke skal sprede utryghed i en skoleklasse, er der masser af store, små og skæve spørgsmål, der skal besvares. Og det gøres bedst med den nærhed og faglige indsigt, ildsjælene i Epilepsiforeningens informatørkorps har at give af.
Der er brug for informatørernes indsats over hele landet, men det koster penge at komme rundt i landet. Derfor vil Epilepsiforeningen bruge den eventuelle støtte til transportudgifter, så foreningen kan sikre, at viden, der skaber tryghed, kan komme så langt ud og så vidt omkring som muligt.
Hvis man vil stemme på Informatørerne som årets hjertesag, skal man gå ind BrigLivet.dk og stemme ved at klikke på det sorte hjerte, der er i bunden af omtalen. Når man klikker på det, bliver det rødt. Det betyder, at du har afgivet din stemme. Stem på Informatørerne som årets hjertesag her. Afstemningen går til 15. december 2014 kl. 8.
Alle kan stemme, og man er velkommen til at stemme på flere sager. Men hver person kan kun stemme én gang på hver hjertesag.
Når afstemningen er lukket, vælger PFA Brug Livet Fondens bestyrelse blandt de mest populære en eller flere sager som modtager støtte.
(Kilde: Dansk Epilepsiforening og Brug Livet Fonden)